. پیام قدردانی رئیس شورای سیاست‌گذاری مجمع عالی علوم انسانی اسلامی از شورای علمی کنگره هفتم | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Saturday, 27 April , 2024 |
فارسی English

پیام قدردانی رئیس شورای سیاست‌گذاری مجمع عالی علوم انسانی اسلامی از شورای علمی کنگره هفتم

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی به نقل از مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، حجت‌الاسلام دکتر رضا غلامی رئیس شورای سیاست‌گذاری مجمع عالی علوم انسانی اسلامی در پیامی از زحمات دست‌اندرکاران هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی قدردانی کرد. متن این پیام بدین شرح است:

حضور ارجمند رؤسا و دبیران محترم کمیسیون‌های تخصصی هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی

ضمن عرض سلام و تحیت، بر خود لازم می‌دانم از تدابیر شایسته و از زحمات یکایک شما عزیزان در برپایی موفق هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانیِ اسلامی که طی ده روز متوالی انجام گرفت، کمال سپاس و قدرشناسی را داشته باشم. به لطف الهی، کنگره هفتم و پانزده کمیسیون تخصصی آن در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های گوناگون، به بخش عمده اهداف خود رسید. هر چند همه کمیسیون‌های تخصصی را نمی‌توان از جهت کمی و کیفی در یک سطح و درجه در نظر گرفت، اما بی تردید اکثر کمیسیون‌ها سرجمع توانستند پیشرفت محسوسی نسبت به دوره‌های قبل داشته باشند. البته فهرستی از نقایص و ضعف‌ها نیز در دست تهیه است که ان‌شاءالله با کمک شما بزرگواران تکمیل و سپس جبران آن در آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت. در پایان، از استاد گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدحسین شریفی، دبیر محترم مجمع عالی علوم انسانی اسلامی و دبیر علمی هفتمین کنگره و همچنین جناب آقای سید مهدی موسوی دبیر محترم اجرایی کنگره و سایر همکاران و دست‌اندرکاران برپایی هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی نیز کمال تشکر را دارم.

والله ولیّ التوفیق

رضا غلامی

Comments are closed.

تصویر ثابت