. اعتبار علمی ـ پژوهشی فصلنامه تحقیقات بنیادین علوم انسانی تصویب شد | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 26 April , 2024 |
فارسی English

اعتبار علمی ـ پژوهشی فصلنامه تحقیقات بنیادین علوم انسانی تصویب شد

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی به نقل از مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی حوزه علمیه، در جلسه مورخ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ رتبه علمی ـ پژوهشی نشریه تحقیقات بنیادین علوم انسانی را تصویب نمود.

در متن اعتبارنامه علمی نشریه آمده است:

جناب مستطاب آقای رفیعی آتانی «زید عزه»

مدیرمسئول محترم نشریه تحقیقات بنیادین علوم انسانی

به استناد مصوبه ۵۸۵ مورخ ۲۴ شهریور ۱۳۸۷ شورای عالی حوزه‌های علمیه و با توجه به ارزیابی کمیسیون نشریات علمی حوزه، شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی در جلسه ۱۱۰ مورخ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ رتبه علمی ـ پژوهشی نشریه تحقیقات بنیادین علوم انسانی را تصویب نمود. امید است با اتکال به خداوند منان و الطاف حضرت ولی‌عصر(عج) و تلاش و تعهد مدیران و اعضای محترم هیأت تحریریه، گام‌های مؤثری در جهت تحقق اهداف علمی حوزه و رشد و بالندگی اندیشه اسلامی برداشته شود.

علیرضا اعرافی

رئیس شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی

فصلنامه تحقیقات بنیادین علوم انسانی با مدیرمسئولی دکتر عطاءالله رفیعی آتانی و سردبیری حجت‌الاسلام دکتر احمدحسین شریفی، از زمستان ۱۳۹۴ تاکنون در ۱۶ شماره منتشر شده است و بر اساس مجوز شماره‌ی ۴۱۱۲ شورای اعطای مجوزهای حوزه علمیه و مصوبه شماره ۳۷۸ این شورا از شماره ۱۵ به بعد مجوز علمی ـ پژوهشی دریافت کرده است.

برچسب‌ها:, , ,

Comments are closed.

تصویر ثابت