. اصلاحیه خبر دکتر مسعود درخشان | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 3 May , 2024 |
فارسی English

اصلاحیه خبر دکتر مسعود درخشان

روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی مطلبی روز ۲۱ دی ماه از دکتر مسعود درخشان رئیس کمیسیون الگوی اسلامی ایرانی پیشرفتِ ششمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی با عنوان «برای رفع مشکلات اقتصادی به ظرفیت های اقتصاد اسلامی اعتماد شود» منتشر کرده که به گفته وی بخشی از مطالب برداشت خبرنگار از سخنان دکتر درخشان بوده است.

به گزارش روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، درخشان که سخنانی را در مراسم اختتامیه کنگره عنوان کرده بود، توضیحات خود را در قالب یادداشت و برای رفع سوء تعبیرهای ایجاد شده آماده کرده که در ادامه آمده است.

 روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی

سلام علیکم

در گزارش ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ تحت عنوان «مسعود درخشان: برای رفع مشکلات اقتصادی به ظرفیت های اقتصاد اسلامی اعتماد شود» عبارتی از بنده نقل شده که «رئیس جمهور محترم باید استفاده از نسخه های لیبرالی اقتصاد که از طریق دانشگاه هایی مانند صنعتی شریف و اندیشکده حکمرانی شریف برای کشور پیچیده می شود کنار بگذارند.»

اولا- تاکید می کنم که اینجانب رویکرد و توصیه های سیاستی اندیشکده حکمرانی را که ملهم از آموزه های لیبرالیستی است قبول ندارم.

ثانیا- صراحتا اعلام می کنم بنده در جایگاهی نیستم که به خود حق بدهم برای آقای رئیسی عزیزمان حفظه الله تعیین تکلیف کنم که فلان توصیه را بپذیرند یا نپذیرند.

آنچه در این گزارش آمده صرفا برداشت خبرنگار از سخنان من بوده است.

مسعود درخشان ۲۵ دی ۱۴۰۰

Comments are closed.

تصویر ثابت