. هرگونه گواهی تایید مقاله بدون شماره نامه و مهر برجسته فاقد اعتبار است/ ارسال مقاله و حضور در کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی رایگان است | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 26 April , 2024 |
فارسی English

هرگونه گواهی تایید مقاله بدون شماره نامه و مهر برجسته فاقد اعتبار است/ ارسال مقاله و حضور در کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی رایگان است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، با توجه به سوء استفاده از نام و جایگاه این کنگره توسط برخی از سایت‌های سودجو، به اطلاع اساتید، پژوهشگران و مراکز علمی کشور می‌رساند در طول ۴ دوره برگزاری این کنگره تاکنون از شرکت‌کنندگان در این رویداد بزرگ علمی، هزینه‌ای دریافت نشده است. همچنین برای پنجمین کنگره نیز ارسال مقاله و حضور در روز برگزاری کنگره بدون دریافت هزینه از پژوهشگران خواهد بود.

ضمناً به دلیل مشاهده‌ی گواهی‌های جعلی به نام این کنگره، گواهی پذیرش مقاله در کنگره‌ی چهارم در ادامه‌ی این خبر منتشر می‌شود. این گواهی‌ها بدون سربرگ، مهر چاپ شده، مهر برجسته، تاریخ، امضا و شماره نامه فاقد اعتبار است و دانشگاه‌ها و مراکز علمی می‌توانند طی تماس با شماره‌ی ۳۲۹۱۲۹۱۰ ـ ۰۲۵ از صحت گواهی‌های ارائه‌شده به آنها استعلام بگیرند.

تمام مقالات پذیرفته شده و چاپ شده در مجموعه مقالات کنگره‌های بین‌المللی علوم انسانی اسلامی نیز از بخش «مقالات چاپ شده»ی سایت قابل دریافت است.

شرکت در کنگره فقط از طریق همین سایت و ارسال مقاله به سامانه‌ی آنلاین کنگره به آدرس www.register97.icih.ir/ امکان‌پذیر است.

برچسب‌ها:, ,

Comments are closed.

تصویر ثابت