. مهلت ثبت‌نام و ارسال مقاله برای سومین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی تمدید شد. | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024 |
فارسی English

مهلت ثبت‌نام و ارسال مقاله برای سومین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی تمدید شد.

به گزارش دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، با توجه به درخواست برخی از پژوهشگران و اساتید محترم برای تمدید مهلت ارسال مقاله به دلیل همزمانی با فصل امتحانات دانشگاه‌ها، تاریخ ثبت نام و ارسال مقاله تا ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۴ تمدید می‌گردد.
پژوهشگرانی که چکیده مقاله‌ی آنها مورد تایید کمیسیون مربوطه قرار می‌گیرد می‌توانند فایل word مقاله را به ایمیل کنگره ارسال کنند.
با توجه به قوانین کنگره، کمیسیون‌های تخصصی فقط مقالاتی را داوری خواهند کرد که فایل word چکیده یا اصل مقاله در سایت کنگره ثبت و کد به آن اختصاص داده شده باشد. لزومی به رعایت ترتیب ارسال چکیده و اصل مقاله نیست و پژوهشگران می‌توانند پس از ثبت‌نام اصل مقاله‌ی خود را ارسال کنند.
سومین کنگره‌ی بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، آبان ماه ۱۳۹۴ در تهران و قم با کمیسیون‌های ۱) فلسفه و روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی، ۲) مدیریت تحول علوم انسانی، ۳) آموزش و پرورش و تحول بنیادین در علوم انسانی، ۴) فقه و حقوق اسلامی، ۵) علوم سیاسی اسلامی، ۶) جامعه‌شناسی و ارتباطات اسلامی، ۷) اقتصاد اسلامی، ۸) تعلیم و تربیت اسلامی، ۹) روانشناسی اسلامی، ۱۰) مدیریت اسلامی، ۱۱) هنر و معماری اسلامی و ۱۲) تاریخ و تمدن اسلامی برگزار خواهد شد.

Comments are closed.

تصویر ثابت