. مهلت ثبت‌نام و ارسال چکیده برای هفتمین کنگره تمدید شد | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Wednesday, 24 April , 2024 |
فارسی English

مهلت ثبت‌نام و ارسال چکیده برای هفتمین کنگره تمدید شد

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، مهلت ارسال چکیده برای هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد. مهلت ارسال اصل مقاله برای کنگره نیز پایان مرداد ۱۴۰۲ می‌باشد.

هفتمین کنگره‌ی بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، پاییز ۱۴۰۲ در تهران و قم با تشکیل ۱۵ کمیسیون «فلسفه و روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی»، «مدیریت تحول علوم انسانی»، «آینده‌پژوهی علوم انسانی»، «قرآن و علوم انسانی»، «سیاست‌گذاری عمومی و حکمرانی اسلامی»، «تمدن نوین اسلامی»، «علوم انسانی اسلامی در حوزه دفاعی ـ امنیتی»، «اقتصاد اسلامی»، «تعلیم و تربیت اسلامی»، «ارتباطات و جامعه‌شناسی اسلامی»، «روانشناسی اسلامی»، «علوم سیاسی اسلامی»، «فقه و حقوق اسلامی»، «مدیریت اسلامی» و «معماری و شهرسازی اسلامی» برگزار خواهد شد.

در صورت بروز مشکل در هنگام ثبت‌نام یا ارسال مقاله، می‌توانید با ایمیل کنگره به آدرس: congress@sccsr.ac.ir مکاتبه نمایید یا در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۶ با دبیرخانه علمی کنگره در قم (۳۲۹۳۸۵۶۲ و ۳۲۹۳۶۵۷۸ – ۰۲۵) تماس بگیرید یا با دبیرخانه‌ی کنگره در ایتا و بله با شماره‌ی ۰۹۹۳۵۴۰۴۶۱۷ ارتباط برقرار کنید.

 

 

برچسب‌ها:,

Comments are closed.

تصویر ثابت