. یازدهمین جلسه‌ی شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی برگزار شد | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Saturday, 20 April , 2024 |
فارسی English

یازدهمین جلسه‌ی شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی برگزار شد

شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی (منا) برای ادامه بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون مدیریت اسلامی، ۵/۵/۱۳۹۵ در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تشکیل جلسه داد.
در این جلسه که با حضور دکتر امامی (رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، دکتر جوانعلی‌آذر (نماینده کمیسیون مدیریت اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، دکتر رازینی (عضو هئیت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، دکتر لطیفی (رئیس منا و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) و دکتر نعمتی (عضو هئیت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) تشکیل شد، مقرر گردید ۱ نفر از ایده‌پردازان در حوزه «علوم انسانی اسلامی» ایده‌ی نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری(نشان) ارائه دهد تا مورد ارزیابی قرار گیرد.
در این جلسه پژوهانه حمایتی در حوزه «علوم انسانی اسلامی» برای مدّت حدّاکثر یکسال به ۱ نفر از ایده‌پردازان تعلّق گرفت. در ضمن مقرر شد فرد مورد نظر برای برخورداری از این حمایت، تفصیل ایده‌ای که در خصوص آن طی سال آینده پژوهش می‌نماید و نام استاد راهنمای پیشنهادی خود را ارسال نماید تا در شورا مطرح و تصمیم نهایی صورت گیرد. دیگر افراد نیز فعلاً در اولویت حمایت مرکز قرار نگرفتند.
در ادامه رئیس منا گزارش مختصری از ۶ نشان برگزار شده ارائه داد و در انتها افزود: «بیشتر ایده‌پردازانی که ارائه خوبی دادند، حمایت مالی شدند و این افراد جهت عقد قرارداد مقاله سفارشی با چهارمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی به دبیرخانه مربوطه معرّفی گردیدند. همچنین طی جلسه‌ای که با مسئولین مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا داشتیم، مقرر گردید اگر ایده‌ی این افراد و یا افراد دیگر در سطح بالایی باشد، طرح پژوهانه به آن‌ها تعلق بگیرد.»
مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی (منا) با هدف شناسایی، هدایت و حمایت از ایده‌های علمی ارزشمند در حوزه علوم انسانی اسلامی تحت نظارت شورای سیاست‌گذاری کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی به فعالیت می‌پردازد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه به سایت این مرکز مراجعه نمایید.

برچسب‌ها:, ,

Comments are closed.

تصویر ثابت