. طی ۱۰ قسمت از شبکه چهار؛ مستند «پگاه تحول» به تحول در علوم انسانی می پردازد | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024 |
فارسی English

طی ۱۰ قسمت از شبکه چهار؛ مستند «پگاه تحول» به تحول در علوم انسانی می پردازد

به گزارش دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، برنامه مستند «پگاه تحول»، برنامه ای ۱۰ قسمتی و گفت و گو محور و ترکیبی است که در آستانه برگزاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی از شبکه چهار سیما به روی آنتن رفته است.

به گزارش روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، محمد اکبرزاده نیاکی تهیه کننده برنامه پگاه تحول درباره این مستند گفت:  پگاه تحول در ۱۰ قسمت به موضوعات: فلسفه اسلامی و علوم انسانی اسلامی با سردبیری محمدتقی موحد ابطحی، اقتصاد اسلامی و علوم انسانی اسلامی با سردبیری حجت الاسلام علی اصغر قائمی نیا، نسبت علوم اسلامی با علوم انسانی اسلامی و نقش علوم انسانی اسلامی در حکمرانی مطلوب با سردبیری مصطفی غفاری می شود.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این برنامه گفت و گو محور گفت: این مستند دارای نقش حمایتی از کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی است که با برگزاری سلسله نشست هایی با حضور صاحبنظران این حوزه به بحث درباره تحول در علوم انسانی اسلامی می پردازد و نظریه های جدید در این عرصه را مورد نقد و بررسی می پردازد.

اکبرزاده افزود: یکی از قسمت های این برنامه نیز اختصاص به گزارشی از روند برگزاری پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی پیدا می کند که با حضور حجت الاسلام دکتر رضا غلامی و دکتر رفیعی آتانی به روی آنتن می رود.

وی با اشاره به اینکه برنامه پگاه تحول از اولین دوره برگزاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی تهیه و پخش شده است، افزود: تعدادی از مهمانان این سری از این مستند را حسین سوزنچی، عادل پیغامی، حسن سبحانی و جلال دهقانی فیروزآبادی تشکیل می دهند.

اولین قسمت از برنامه پگاه تحول جمعه اول آذرماه توسط گروه فرهنگ و اندیشه دینی شبکه چهار سیما از آنتن این شبکه پخش شد و قرار است در طول هفته هر شب ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه و جمعه ها ساعت ۲۳ پخش می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:, , ,

Comments are closed.

تصویر ثابت