. جلسه هماهنگی مسئولان دبیرخانه کنگره و نماینده پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024 |
فارسی English

جلسه هماهنگی مسئولان دبیرخانه کنگره و نماینده پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد

به گزارش دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، جلسه هماهنگی مسئولان دبیرخانه دائمی کنگره و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پنج‌شنبه ۷ تیرماه در قم برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر عطاالله رفیعی آتانی رئیس دبیرخانه و دبیر علمی کنگره، دکتر امیر سیاهپوش قائم مقام رئیس دبیرخانه و دکتر رجبعلی اسفندیار رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، دو طرف در مورد ابعاد مختلف همکاری‌های دو مجموعه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان این جلسه توافق شد تا به منظور پیشبرد روند کار در کمیسیون علوم سیاسی اسلامی که در محل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تشکیل شده است، در معرفی اعضای کمیته علمی کمیسیون، تعیین محورهای اصلی فراخوان، تهیه متن فراخوان اختصاصی کمیسیون علوم سیاسی اسلامی و تعیین اساتید برجسته برای درخواست مقالات سفارشی تسریع شود.

هم‌چنین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برای مشارکت در سایر کمیسیون‌های کنگره، از پژوهشکده‌ها و گروه‌های مختلف خود، نمایندگانی را به دبیرخانه کنگره معرفی کرده است.

 

برچسب‌ها:, , , ,

Comments are closed.

تصویر ثابت