. تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی از دکتر عباس میرآخور قدردانی کرد | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Saturday, 20 April , 2024 |
فارسی English

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی از دکتر عباس میرآخور قدردانی کرد

به گزارش دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها سلام در پیامی از دکتر عباس میرآخور به خاطر اهدای جایزه‌ی خود به این آستان تشکر کرد. در متن پیام ایشان آمده است:

«ضمن تقدیر از اهداء این جایزه ارزشمند به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها سلام که نشان از ارادت، محبت و دلبستگی شما اندیشمند فرزانه به خاندان عصمت و طهارت و فرهنگ و هویت اصیل اسلامی ایرانی دارد فردایی روشن مملو از موفقیت و سربلندی برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم.»

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

العلم کنزٌ عظیمٌ لا یفنی «امام علی علیه السلام»

دانشمند فرهیخته جناب آقای دکتر عباس میرآخور دامت توفیقاته

سلام علیکم

بدرستی که اقتدار در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و افزایش آبرو و کرامت هر ملت مرهون پیشرفت علمی آنان است. در برهه حساس کنونی که جبهه استکبار با نهایت توان و امکانات خود جنگ همه جانبه‌ای را علیه ملت‌های مستقل و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند، اساتید دانشگاه به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دامت برکاته فرماندهان جنگ نرم‌اند. بدینوسیله با ارج نهادن به خدمات علمی و آموزشی آن جناب با کمال مسرت انتخاب جنابعالی را به عنوان استاد برجسته برای دریافت دومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی تبریک می‌گویم. ضمن تقدیر از اهداء این جایزه ارزشمند به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها سلام که نشان از ارادت، محبت و دلبستگی شما اندیشمند فرزانه به خاندان عصمت و طهارت و فرهنگ و هویت اصیل اسلامی ایرانی دارد فردایی روشن مملو از موفقیت و سربلندی برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها سلام

سید محمد سعیدی

۱۶/۱۲/۱۳۹۵

 

برچسب‌ها:,

Comments are closed.

تصویر ثابت