. بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون مدیریت تحول علوم انسانی | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ | Thursday, 18 April , 2024 |
فارسی English

بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون مدیریت تحول علوم انسانی

شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی (منا) برای بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون «مدیریت تحول علوم انسانی»، مورخ ۱۶/۶/۱۳۹۵ در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تشکیل جلسه داد.
در این جلسه که با حضور دکتر رازینی (عضو شورای راهبری)، دکتر شریفی (نماینده محترم کمیسیون مدیریت تحول)، دکتر لطیفی (رئیس منا و عضو شورای راهبری) و دکتر نعمتی (عضو شورای راهبری) تشکیل شد، پژوهانه حمایتی در حوزه «علوم انسانی اسلامی» برای مدّت حدّاکثر یکسال به ۴ نفر از ایده‌پردازان تعلّق گرفت. در ضمن مقرر شد این افراد برای برخورداری از این حمایت، تفصیل ایده‌ای که در خصوص آن طی سال آینده پژوهش می‌نمایند و اسامی افراد پیشنهادی همکار را ارسال نمایند تا تصمیم نهایی صورت گیرد.
در ادامه جلسه مصوب گردید ۱۳ نفر از ایده‌پردازان در حوزه «علوم انسانی اسلامی» ایده‌ی نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری(نشان) ارائه دهند تا مورد ارزیابی قرار گیرند. همچنین مقرر گردید یکی از اساتید در لیست اساتید راهنما قرار گیرد تا در صورت نیاز از ایشان استفاده گردد.
بدین ترتیب از مجموع ۳۰ پرونده بررسی شده در مرحله اولیه، تعداد ۲۳ پرونده در حوزه مدیریت تحول علوم انسانی برای بررسی به شورا ارسال شده بود که مجموعاً تعداد ۱۸ پرونده به تأیید نهایی شورا رسید و سایر پرونده‌ها فعلاً در اولویت حمایت مرکز قرار نگرفتند.

جلسه شورای راهبری منا

Comments are closed.

تصویر ثابت