. آغاز نشست تخصصی «تبیین نظریه اعتباریات علامه طباطبایی و تداوم آن در علوم انسانی اسلامی» | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ | Tuesday, 16 April , 2024 |
فارسی English

آغاز نشست تخصصی «تبیین نظریه اعتباریات علامه طباطبایی و تداوم آن در علوم انسانی اسلامی»

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی به نقل ازمجمع عالی علوم انسانی اسلامی،

نشست تخصصی «تبیین نظریه اعتباریات علامه طباطبایی و تداوم آن در علوم انسانی اسلامی» به همت مجمع عالی علوم انسانی اسلامی و با همکاری مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، پنج‌شنبه ۷ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد نقیب، امروز در نشست تخصصی تبیین نظریه اعتباریات علامه طباطبایی و تداوم آن در علوم انسانی اسلامی، در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم درقم گفت: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با ۶ هزار دانشجو، صرفا در حوزه علوم قرآنی و تفسیری به تربیت دانشجویان می پردازد.
وی افزود: این دانشگاه بیش از ۷۰۰ دانشجوی حافظ قرآن را در خود جای داده است؛ برخی از قاریان بین المللی، دانشجویان این دانشگاه هستند؛ نفرات برتر مسابقات قرآنی نیز از دانشجویان این دانشگاه به حساب می آیند.
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بیان کرد: تا کنون ۸۰۰ مقاله و ۳۰۰ عنوان کتاب از سوی اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه به جامعه علمی کشور عرضه شده است.
وی اظهارکرد: امید است که اساتید قرآنی، ارتباطات خود را در حوزه علمی با دانشگاه علوم و معارف قرآنی تقویت کنند و امیدواریم که این روند به توسعه علمی دانشجویان این دانشگاه منجر شود.
انتهای پیام

برچسب‌ها:,

Comments are closed.

تصویر ثابت