. پیام تبریک به حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Tuesday, 23 April , 2024 |
فارسی English

پیام تبریک به حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه

به گزارش دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، دکتر عطاءالله رفیعی آتانی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه به معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی را به ایشان تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

 

اندیشمند گرانمایه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای خسروپناه دامت تاییداته

 

بدین‌وسیله حسن انتخاب جنابعالی از سوی رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی به مقام «معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه» را به شما و خانواده‌ی بزرگ دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه‌ی بزرگ علمی کشور تبریک عرض می‌کنیم.

امیدواریم با توجه به ضرورت ارتقاء علوم انسانی و نقش‌آفرینی آن در چارچوب مکتب علوم انسانی اسلامی و نیز از آن‌رو که جنابعالی از صاحب‌نظران برجسته در قلمرو فلسفه علوم انسانی اسلامی و با تجارب ارزنده‌ی مدیریت علمی در این عرصه می‌باشید، دانشگاه آزاد اسلامی در آینده‌ای نه‌چندان دور در یک فضای کاملاً علمی و در بستر نظریه‌پردازی و آزاداندیشی به دانشگاهی برجسته و مؤثر در این حوزه‌ی علمی مبدل گردد.

با لطف و عنایت خداوند بزرگ، تمام همراهان کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی (که حضرتعالی خود از بنیان‌گذاران آن بوده‌اید) در کنار دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق این هدف بزرگ خواهند بود.

 

ایام عزت عالی مستدام باد

رئیس دبیرخانه دائمی و دبیر علمی کنگره

دکتر عطاء الله رفیعی آتانی

 

عبدالحسین خسروپناه کیست؟

خسروپناه، برگزیده‌ی سومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی در سال ۱۳۹۶، پژوهشگر و مدرس فلسفه و حکمت و رئیس سابق موسسه حکمت و فلسفه ایران و دبیر و نایب‌رئیس هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره است که عضویت در شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، عضویت در شورای پژوهشی سازمان بسیج اساتید، ریاست کمیسیون تخصصی پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی و ریاست کارگروه علوم‌انسانی شورای اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش را نیز در کارنامه اجرایی خود دارد.

استاد خسروپناه که بیش از ۱۰۰ پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد حوزه و دانشگاه را راهنمایی، مشاوره و داوری و بیش از ۳۰ رساله دکتری را مشاوره و داوری کرده است، پیش از این مسئولیت‌هایی ازجمله قائم‌مقام مرکز مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی حوزه علمیه قم، قائم‌مقام معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، معاون پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی و… را برعهده داشته است. همچنین او دارای ۴۵ عنوان کتاب انتشاریافته و ۲۱ جزوه درسی بوده که حدود ۱۷۵ مقاله پژوهشی نیز در نشریه‌ها و همایش‌های گوناگون ارائه داده است.

همچنین عبدالحسین خسروپناه استادتمام دانشگاه و دارای درجه اجتهاد نیز هست.

 

برچسب‌ها:, ,

Comments are closed.

تصویر ثابت