. نخستین جشنواره ملی رساله و پایان نامه برتر حوزه مشاوره و روانشناسی با رویکرد دینی برگزار می‌شود | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024 |
فارسی English

نخستین جشنواره ملی رساله و پایان نامه برتر حوزه مشاوره و روانشناسی با رویکرد دینی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز جامع مشاوره رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی نخستین جشنواره ملی رساله و پایان نامه‌های برتر حوزه مشاوره و روانشناسی را با رویکرد دینی برگزار می‌کند.

مدیر مرکز جامع مشاوره رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی گفته است: مأموریت مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی علاوه بر ارائه خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای و با کیفیت به زائران و محرومان و مجاوران، زمینه‌سازی برای پویایی علمی و ترویج تولید علم در حوزه روانشناسی مبتنی بر آموزه‌های دینی است، از این رو برگزاری جشنواره پایان نامه‌ها و رساله‌های برتر ضمن کاربردی کردن و انتقال پژوهش‌ها از دانشگاه به جامعه، فرصتی برای شبکه‌سازی بین اساتید راهنما و مشاور در حوزه‌های مختلف با رویکرد دینی را ایجاد می‌کند.

سید محسن اصغری نکاح در مورد مشوق‌ها و جوایز جشنواره افزوده است: علاوه بر تسهیل فرصت خادمیاری علمی مشاوره و روان شناسی که بزرگترین موهبت معنوی است، افراد برگزیده فرصت‌های ویژه پژوهشی و چاپ کتاب را نیز دریافت خواهند کرد.

در فراخوان این جشنواره آمده است:

مرکز جامع مشاوره ، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی با هدف ترویج پژوهش و ایده ورزی و طراحی مداخلات در حوزه مشاوره با رویکرد دینی و به منظور گسترش حوزه دانش روان شناسی و مشاوره مبتنی بر آموزه‌های دینی و در راستای حمایت و تقدیر از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد رشته‌های مشاوره، روان شناسی، روان پزشکی، مددکاری اجتماعی و علوم شناختی ـ رفتاری و به منظور تسهیل و تسریع کاربردی سازی پایان نامه‌ها و رساله‌های برتر، اولین جشنواره رساله‌های دکتری و پایان نامه‌های برتر حوزه روان شناسی، مشاوره و مداخلات درمانی مبتنی بر رویکرد دینی را برگزار می‌کند.

از اساتید و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مزبور دعوت می‌شود که پایان‌نامه و رساله خود را که طی پنج سال گذشته دفاع شده، برای بررسی و شرکت در جشنواره در قالب فایل پی دی اف ارسال فرمایند.

پایان نامه‌ها و رساله‌های مداخله‌ای و شاهد محور و نوآورانه در اولویت ویژه خواهند بود.

امتیازات:

  1. امتیاز ویژه و تسریع پذیرش خادم یاری علمی بارگاه منورعلی بن موسی الرضا علیه السلام
  1. اعطای تندیس ویژه، گواهی معتبر و لوح تقدیر به ده رساله و پایان نامه برتر
  2. تقدیر از پژوهشگر، اساتید راهنما، مشاور پایان نامه‌های منتخب
  3. ارایه تسهیلات پژوهشی جهت کاربردی سازی و پیگیری برنامه مداخلات
  4. چاپ آثار منتخب در قالب کتاب
  5. چاپ نمایه‌های دیجیتال و چکیده کاربردی تمامی آثار
  6. ارایه حضوری و بحث علمی در مورد آثار منتخب
  7. همراه نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و حرفه‌ای
  8. ارایه تسهیلات در زمینه کارگاه‌های آموزشی و ترویجی آثار منتخب توسط تیم پژوهشی

شرایط ثبت نام:

  1. رساله‌ها و پایان نامه‌هایی که در پنج سال گذشته آماده شده است
  1. تکمیل فرم ثبت نام
  2. ارسال آثار به صورت فایل پی دی اف
  3. زمان برگزاری جشنواره نیمه اول اسفندماه ۱۳۹۷

مهلت ارسال رساله‌ها و پایان نامه‌ها تا ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ است و داوطلبان می‌توانند ضمن تکمیل فرم پیوست مدارک خود را به این سایت ارسال نمایند.

تلفن دبیرخانه: ۰۵۱۳۳۱۵۴۱۰۷ و ۰۵۱۳۳۲۲۹۰۸۷   داخلی۷

آدرس دبیرخانه: مشهد مقدس، ورودی شیخ طبرسی حرم مطهر رضوی، بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی، اتاق۳۳۹  مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی

لینک پرتال ثبت‌نام

 

 

برچسب‌ها:, , , , , , ,

Comments are closed.

تصویر ثابت