. حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی شد | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024 |
فارسی English

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی شد

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحول در علوم انسانی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه را به عنوان معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر عبدالحسین خسروپناه

با اهدای سلام و تحیات

پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحول در علوم انسانی و الزامات تحولی در نظام تولید علم و تربیت نیروی انسانی کشور در این حوزه، جناب‌عالی را که از خبرگان و اندیشمندان کشور در عرصه علمی و اجرایی در حوزه و دانشگاه هستید به عنوان «معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه» منصوب می‌نمایم.

نظر به تغییرات صورت گرفته در ساختار جدید دانشگاه، وظایف و اختیارات مسئولیتی این حوزه به پیوست این حکم ابلاغ می گردد.

امید است در سازماندهی نظام اجرایی دانشگاه در این حوزه، ارائه طرح های تحولی متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری و نیازهای علمی کشور و تحقق تحول کارآمد در نظام علمی و آموزشی حوزه علوم انسانی موفق باشید.

محمدمهدی طهرانچی

 

عبدالحسین خسروپناه کیست؟

خسروپناه، برگزیده‌ی سومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی در سال ۱۳۹۶، پژوهشگر و مدرس فلسفه و حکمت و رئیس سابق موسسه حکمت و فلسفه ایران و دبیر و نایب‌رئیس هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره است که عضویت در شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، عضویت در شورای پژوهشی سازمان بسیج اساتید، ریاست کمیسیون تخصصی پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی و ریاست کارگروه علوم‌انسانی شورای اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش را نیز در کارنامه اجرایی خود دارد.

استاد خسروپناه که بیش از ۱۰۰ پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد حوزه و دانشگاه را راهنمایی، مشاوره و داوری و بیش از ۳۰ رساله دکتری را مشاوره و داوری کرده است، پیش از این مسئولیت‌هایی ازجمله قائم‌مقام مرکز مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی حوزه علمیه قم، قائم‌مقام معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، معاون پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی و… را برعهده داشته است. همچنین او دارای ۴۵ عنوان کتاب انتشاریافته و ۲۱ جزوه درسی بوده که حدود ۱۷۵ مقاله پژوهشی نیز در نشریه‌ها و همایش‌های گوناگون ارائه داده است.

همچنین عبدالحسین خسروپناه استادتمام دانشگاه و دارای درجه اجتهاد نیز هست.

 

برچسب‌ها:,

Comments are closed.

تصویر ثابت