. تیجه داوری مقالات کنگره به زودی اعلام می‌شود/ مهلت ارسال مقاله تمدید شد | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Wednesday, 24 April , 2024 |
فارسی English

تیجه داوری مقالات کنگره به زودی اعلام می‌شود/ مهلت ارسال مقاله تمدید شد

دکتر عطاء الله رفیعی آتانی دبیر علمی دومین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در گفت‌وگو با ستاد خبری کنگره درباره وضعیت مقالات ارسال شده به کنگره گفت: در حال حاضر ۲۸۳ چکیده مقاله و ۱۹۲ اصل مقاله به دبیرخانه کنگره رسیده است که مراحل داوری آنها همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به استقبال خوبی که تا بدین‌جا از کنگره شده است افزود: جدا از این تعداد مقاله که برای کنگره آمده است، ۱۷۴ اثر نیز برای اولین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به دبیرخانه ارسال شده است که این آثار نیز در مرحله داوری قرار دارند.
دکتر رفیعی اظهار امیدواری نمود که تا آخر تیرماه نتیجه داوری اکثر مقالات کنگره به نویسندگان اطلاع داده خواهد شد. وی همچنین تصریح کرد: با وجود اینکه زمان دریافت مقاله به پایان رسیده است اما آن دسته از پژوهشگران که هنوز موفق به ارسال مقاله خود نشده‌اند می‌توانند مقاله خود را ارسال کنند. البته احتمال می‌دهیم داوری مقالات جدید کمی به طول بیانجامد.
رئیس دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان اعلام نفرات برتر کنگره گفت: با توجه به اینکه هنوز زمان دقیق برگزاری کنگره مشخص نشده است و احتمال می‌رود این زمان اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه باشد، اسامی مقالات برتر کنگره هفته اول مهر ماه به اطلاع نویسندگان محترم خواهد رسید.

Comments are closed.

تصویر ثابت