. بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون مدیریت اسلامی | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024 |
فارسی English

بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون مدیریت اسلامی

شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی (منا) برای بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون «مدیریت اسلامی»، مورخ ۷/۷/۱۳۹۵ در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تشکیل جلسه داد.
در این جلسه که با حضور دکتر امامی (عضو شورای راهبری)، دکتر جوانعلی‌آذر (نماینده کمیسیون مدیریت اسلامی)، دکتر رازینی (عضو شورای راهبری) و دکتر نعمتی (عضو شورای راهبری) تشکیل شد، پژوهانه حمایتی در حوزه «مدیریت اسلامی» برای مدّت حدّاکثر یکسال به ۳ نفر از ایده‌پردازان و همچنین در حوزه «علوم انسانی اسلامی» به ۳ نفر دیگر از ایده‌پردازان تعلّق گرفت. در ضمن مقرر شد این افراد برای برخورداری از این حمایت، تفصیل ایده‌ای که در خصوص آن طی سال آینده پژوهش می‌نمایند و اسامی افراد پیشنهادی همکار را ارسال نمایند تا تصمیم نهایی صورت گیرد.
در ادامه جلسه مصوب گردید ۱ نفر از ایده‌پردازان در حوزه «علوم انسانی اسلامی» ایده‌ی نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری(نشان) ارائه دهد تا مورد ارزیابی قرار گیرد.
بدین ترتیب از مجموع ۴۶ پرونده بررسی شده در مرحله اولیه، تعداد ۱۷ پرونده برای بررسی به شورا ارسال شده بود که مجموعاً تعداد ۸ پرونده به تأیید نهایی شورا رسید و سایر پرونده‌ها فعلاً در اولویت حمایت مرکز قرار نگرفتند.

 

برچسب‌ها:,

Comments are closed.

تصویر ثابت