. انتصاب مهندس عبدالحمید نقره کار به عنوان رئیس کمیسیون «هنر و معماری اسلامی» پنجمین کنگره | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024 |
فارسی English

انتصاب مهندس عبدالحمید نقره کار به عنوان رئیس کمیسیون «هنر و معماری اسلامی» پنجمین کنگره

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، دکتر عطاءالله رفیعی آتانی رئیس دبیرخانه دائمی و دبیر علمی کنگره،مهندس عبدالحمید نقره کار  عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت را به عنوان رئیس کمیسیون «هنر و معماری اسلامی» پنجمین کنگره منصوب کرد. متن حکم به این شرح است:

استاد ارجمند جناب آقای مهندس عبدالحمید نقره کار

با سلام و احترام

 

با توجه به سوابق ارزشمند علمی و مدیریتی جنابعالی و با امتنان از قبول زحمت، بدین‌وسیله به عنوان رئیس کمیسیون «هنر و معماری اسلامی» پنجمین کنگره منصوب می‌شوید.

تعیین اعضای کمیته‌ی علمی و محورهای تخصصی کمیسیون برای تدوین مقاله، برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه و دانشگاه، جذب مقاله از پژوهشگران، مساعدت در معرفی کاندیداهای دریافت جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی، سفارش نگارش مقاله برای «کتاب نظریه» و مدیریت داوری مقالات، از جمله‌ی وظایف رئیس کمیسیون «هنر و معماری اسلامی» می‌باشد.

انتظار می‌رود وظایف فوق با استفاده از همه‌ی ظرفیت‌های علمی داخل و خارج از کشور اما با محوریت مرکز تحقیقات و قطب علمی معماری اسلامی انجام پذیرد.

 

با آرزوی توفیقات روزافزون الهی

رئیس دبیرخانه دائمی و دبیر علمی کنگره

عطا الله رفیعی آتانی

انتهای پیام

برچسب‌ها:, , ,

Comments are closed.

تصویر ثابت