. انتصاب عضو شورای علمی کنگره به سمت معاونت پژوهشی حوزه علمیه | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024 |
فارسی English

انتصاب عضو شورای علمی کنگره به سمت معاونت پژوهشی حوزه علمیه

به گزارش دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید حسین میرمعزی، عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و عضو شورای علمی چهارمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی از سوی حضرت آیت الله علیرضا اعرافی به عنوان معاون پژوهشی حوزه علمیه منصوب شد.
در ادامه متن نامه‌ی دبیرخانه خطاب به حجت الاسلام دکتر میرمعزی را ملاحظه می‌فرمایید:

حضور دانشمند گرانمایه جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر میرمعزی دامت تاییداته
معاون محترم پژوهشی حوزه علمیه
با سلام و احترام

با کمال خرسندی حسن انتصاب جنابعالی را که خود از شخصیت‌های برجسته علمی و انقلابی حوزه علمیه قم و از پیشگامان تولید دانش دینی متناسب با نیازهای انقلاب اسلامی هستید، تبریک عرض می‌کنیم.
بی‌گمان خبر خوش این انتصاب مایه‌ی خشنودی همه‌ی کسانی است که حوزه را در فرایند تولید عقلانیت نوین اسلامی پیشگام و ممتاز می‌خواهند. امیدواریم جنابعالی با همه‌ی تجربیات ارزشمندی که به عنوان یک پژوهشگر برجسته و صاحب نام و نیز مدیر موفق پژوهشی دارید و سکانداری بالاترین سطح مدیریتی پژوهشی در حوزه علمیه را برعهده گرفته‌اید، در انجام مسئولیت خود موفق و سربلند باشید.
بدین‌وسیله آمادگی مجموعه‌ی عالمان، اساتید و پژوهشگران مرتبط با کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی را ـ که جنابعالی خود از شخصیت‌های محوری آن هستید ـ جهت هرگونه همکاری اعلام می‌داریم.

ایام عزت عالی مستدام
رئیس دبیرخانه و دبیر علمی کنگره
عطا الله رفیعی آتانی

برچسب‌ها:, , , ,

Comments are closed.

تصویر ثابت