. استقبال گسترده‌ی پژوهشگران از سومین کنگره | کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی
| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024 |
فارسی English

استقبال گسترده‌ی پژوهشگران از سومین کنگره

مهلت ارسال چکیده مقاله برای سومین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی تا ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۳ تمدید شد.

به گزارش دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، اعلام تاریخ ۳۱ شهریور ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال چکیده مقاله، باعث مراجعه‌ی بسیاری از اساتید و پژوهشگران محترم به سایت کنگره شده است.
با توجه به شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها، درخواست برخی از پژوهشگران محترم برای تمدید مهلت ارسال چکیده مقاله و موافقت دبیر علمی کنگره، تاریخ ارسال چکیده مقاله تا ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۳ تمدید می‌گردد.
پژوهشگرانی که چکیده مقاله‌ی آنها مورد تایید کمیسیون مربوطه قرار گرفته است تا اول اسفند ماه ۱۳۹۳ می‌توانند با ویرایش کد مقاله‌ی ارسالی خود در سایت کنگره، اقدام به بارگذاری اصل مقاله نمایند.
سومین کنگره‌ی بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، آبان ماه ۱۳۹۴ در تهران و با کمیسیون‌های ۱) فلسفه و روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی، ۲) مدیریت تحول علوم انسانی، ۳) آموزش و پرورش و تحول بنیادین در علوم انسانی، ۴) نظریه‌پردازی و نوآوری با رویکرد اسلامی در قلمرو رشته‌های: ۴-۱) فقه و حقوق، ۴-۲) علوم سیاسی، ۴-۳) جامعه‌شناسی و ارتباطات، ۴-۴) اقتصاد، ۴-۵) تعلیم و تربیت، ۴-۶) روانشناسی، ۴-۷) مدیریت، ۸ـ ۴) هنر و معماری و ۴-۹) تاریخ و تمدن برگزار خواهد شد.

Comments are closed.

تصویر ثابت